ads

Friday, May 15, 2009

Jangan Terlalu Bangga Diri

Title kat atas tu, utk ingatan diri aku nih..

Lately nih aku selalu ingatkan diri sendiri, jangan bangga sangat dengan pencapaian menguruskan badan aku... jangan perasan aku nih dah kurus, bukan aku dah kurus, tapi sebenarnya, aku berat badan aku dah susut sikit, aku dah dapat balik size badan aku yg 3 tahun lepas.. yerrr... banyak baju2 yg aku biasa pakai pada tahun 2005 dah dapat aku pakai balik.. even baju2 yg sebelum 2004 pun aku dah buleh pakai.. alhamdulillah... again.. aku bukan dah kurus... tapi aku dah dapat balik badan aku yang 4 tahun lepasss... yessss... syukur..syukur alhamdulillah...

1 comment:

ieda said...

salam anisz

heheeh tul tuh .. kenkadang tuh kita tidak lah bertujuan utk membangga diri .. tapi atas pujian dan motivasi diri agar kita terus dapat menyihatkan tubuh badan kita nie kann

akak sedey lah .. biler mulut2 owng yg lebih besar dari temoayan nieh cm cemburu biler akak citer lebih sikit tntg pencapaian akak ... kita citer tuh punn sbb nak kongsi bersama teman2 ... nak lebih motivate diri .. kan .. kan .. kan ...