ads

Wednesday, February 18, 2009

Day 197

It has been 35 days since I last weight myself...
Last nite I was really pissed off... I've been wanting to weight myself for few days already... went to Giant late last nite with only one purpose... nak timbang!! Tapi nyerrrrrr... itu penimbang rosakkkk la pulakkkk... haiyaaahhh...
I am desperate sgt2 nak timbang... hehe... nak timbang pun leh desperate..actually desperate sbb nyer aku dah 2minggu lebih betul2 tak makan apa2 sebelah malam other than shakes or plain water... all these while.. aku ada la ngelat sket2... mkn ringan2 belah malam... tapi sampai hari ni dah nearly 3 minggu aku tak amik apa2 solid food belah malam kecuali minum n ada satu malam tu aku makan rojak buah... esok plak aku nak g berkursus kat hotel yg sememang nyer akan tersedia makanan yg best2 n makan 3,4 kali setiap hari for the rest of this week until weekend!!!
So... siang tadi nyer.. (Wednesday 18 Feb) aku dok pk mcm mana lah aku nak timbang nih... takkan sampai nak kena g jauh2.. so aku dapat idea bernasssss.... hahahaa... cuba teka...
Aku g klinik...hehehe... g cakap kat doktor tu aku rasa tak berapa nak sihat... memang pun masa tu rasa semacam sebab berjam2 dok ngadap pc kat ofis.. so dia check blood pressure... she said ok... then aku cakap saya nak timbang sekali lah doc... jeng...jenggg.... dgn syukur nyer... I am now....
75.5kg!!

Aku bersyukur sangat2... tak sia2 aku follow strict diet tuuu.. hehe... tapi seriously aku takut nak menempuh hari esok lusa tulat dan seterusnyer...sebab takut tak tahan tgk buffet breakfast, buffet lunch... n buffet dinner!! tak termasuk snacks in between meals... aduhaiiii.....

Tambahan pulak... stok Herbalife aku dah nak abis nih... nak bli kena tunggu gaji lahh... n I don't plan to take shakes during my course... malas laah... hehe... nak bawak tea mix je n minum tea mix n plain water banyak2... ok tak kak ziera? hehe...

Ermm... so far since aku amik HL since August last year (on n off la..) dah turun about 7kg lah kiranyer... so far kawan2 tade plak tegur aku nampak kurus ker...slim ke.. maybe sebab diaorg dok tgk aku hari2 kot... tapiii... yg tegur aku kurus tadi ialah student kuuuu.. hahahahaaa.... macamana tuuu?

No comments: