ads

Saturday, February 28, 2009

Day 207: Second Visit To Kuantan Herbalife Nutrition Club

I have some bad news to tell!

The kgs that I gained over the last weekend..... stayed! arrghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

Or maybe that 75.5kg was incorrect? haha...!! tensenn wehh...

Today I visited the club for the 2nd time... and aku timbang lah pakai scale HL tu... betul tekaanku... 77kg, sama berat last time timbang kat club tu... hmmmm.... tapi ada yg turun la.. apa ntah.. cholesterol level ke?

Im really not happy with that... dah tu...what do u expect? Tak betul2 berdisiplin punyer pasal, last weekend makan tak ingattttt... padan mukaaaaaaaaaaa... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... tensen...

That why lah aku gagahkan diri gak g meeting kat HL nutrition club tu... coz I need motivation n support from other Herbalists..... ikutkan hati,memang malas giler nak drive sorang2 ke bandar yg bukan nyer dekat ngan umah aku nih...

But, thanx God I went there coz now aku dah jadi motivated balik...

No comments: