ads

Wednesday, August 5, 2009

and I found myself browsing thru the kebaya online site....

panjang nyer title... hikss..

earlier today... a colleague.. dari jauh panggil aku...

'kak anisz nampak kurus la"

another fren.. 'ko makan apa'?

lately... I've been quite open about taking HERBALIFE.. hehe..

terus aku g dekat kawan2 yg tadi tu... and.. dramatically said... HERBALIFE... huhu..


dulu... mcm nak keep a secret la kan.. well at least if it failed..tade la dengar kata2 tak enak yg bleh buat sakit ati kan.. but now.. mcm dah tak bleh nak sorok2 dah.. coz they noticed the change... syukur sesangat kepada Nya...

kata-kata pujian tu it does make me happy but not once made me feel proud (in an arrogant way)... coz it's like... ok.. I have to keep on going.. kena berdisiplin lagi... kena live up to their kata2 pujian la kan... heheee..

and to reen.. if u r reading this... cayok..cayokkk... a new blog would help.. hehe..

2 comments:

Unknown said...

wah3..tahniah ya..

l i e y n said...

aku baru jumpa blog ko yg ni...
memang badan ko nampak susut..usaha lagi! chaiyok!