ads

Sunday, August 10, 2008

Hikss...

Tadi timbang - 82.5 kg !!!

Turun 0.4 kg!!!

0.4 jekkkk.... tapi cukup buat aku gumbira sebab dah dua ari aku tak amik shakes n masa timbang tu few hours before aku makan nasi briyani ayam goreng lagi!!!


Tadi g jalan2 kat shopping complex ngan bf aku. Terjumpe plak satu booth Herbalife
Ternampak plak ada the same penimbang yg aku timbang ngan Kak Nik upline aku tu...Aku pun sajer2 lah buat2 interested nak tau pasal apa yg depa dok promote tu..padahal aku just nak timbang free jek..hehe...
Bila dah dapat bacaan tu org tu explain lah kat aku...bla...bla..bla... dapat je peluang...aku ckp ok nnti saya call no ni ye (sambil refer pada kad yg dia bg). Terus aku cabut...huhu.... laju je aku g kat bf aku, ckp jom blah..(yg tgh dok asyik tgk model rumah utk djual) aku menonong je jalan..sampaikan bf aku yg kat belakang tak sempat nak penggey aku..coz dia nak g naik lif..aku lak dah naik tangga...hehe...

No comments: